A A A

LA-DC-HELEN loża

Demi Co. oferuje funkcjonalny, ergonomiczny i jednocześnie bardzo elegancki system sof i lóż pozwalających na dowolne kreowanie i...

czytaj więcej





Gwarancja: roczna

Dostawa: 3 - 5 tygodni

Produkt na zamówienie według specyfikacji konsumenta


Zadaj pytanie

Ocena produktu: 0 na 5 (opinie: 0)   dodaj opinię

Powiadom znajomego

  Dodaj do porównywarki

  Pobierz PDF

UWAGA! Ze względu na specyfikę monitora istnieje możliwość, że prezentowane poniżej kolory mogą różnić się od rzeczywistości.

Skaj MG (TG)
MG - 0
mw1
MG - 1
mw1
MG - 2
mw1
MG - 4
mw1
MG - 7
mw1
MG - 8
mw1
MG - 9
mw1
MG - 10
mw1
MG - 12
mw1
MG - 13
mw1
MG - 14
mw1
MG - 15
mw1
MG - 17
mw1
MG - 20
mw1
MG - 45
mw1
MG - 47
mw1
MG - 409S
mw1
MG - 410S
mw1
Skaj Dolaro (TG)
D-2
mw1
D-3
mw1
D-4
mw1
D-6
mw1
D-7
mw1
D-8
mw1
D-9
mw1
D-10
mw1
D-11
mw1
D-12
mw1
D-13
mw1
D-14
mw1
D-16
mw1
D-17
mw1
D-20
mw1
D-22
mw1
D-23
mw1
D-24
mw1
D-31
mw1
D-33
mw1
D-40
mw1
D-44
mw1
D-45
mw1
D-55
mw1
D-56
mw1
D-58
mw1
D-59
mw1
D-66
mw1
D-77
mw1
D-99
mw1
D-100
mw1
D-110
mw1
D-111
mw1
D-113
mw1
D-502
mw1
D-511
mw1
D-517
mw1
D-534
mw1
D-1128
mw1
D-3007
mw1
D-3039
mw1
D-5021
mw1
D-6005
mw1
D-6013
mw1
D-7014
mw1
D-7035
mw1
D-7057
mw1
D-8143
mw1
Skaj Soft (L)
Soft 1
mw1
Soft 2
mw1
Soft 4
mw1
Soft 5
mw1
Soft 6
mw1
Soft 7
mw1
Soft 8
mw1
Soft 9
mw1
Soft 10
mw1
Soft 10A
mw1
Soft 11
mw1
Soft 12
mw1
Soft 13
mw1
Soft 14
mw1
Soft 15
mw1
Soft 16
mw1
Soft 17
mw1
Soft 18
mw1
Soft 19
mw1
Soft 20
mw1
Soft 22
mw1
Soft 23
mw1
Soft 24
mw1
Soft 28
mw1
Soft 29
mw1
Soft 30
mw1
Soft 31
mw1
Soft 32
mw1
Soft 33
mw1
Soft 34
mw1
Soft 35
mw1
Soft 66
mw1
Tkanina Ibiza (L)
Ibiza - 1
mw1
Ibiza - 2
mw1
Ibiza - 3
mw1
Ibiza - 4
mw1
Ibiza - 5
mw1
Ibiza - 6
mw1
Ibiza - 7
mw1
Ibiza - 8
mw1
Ibiza - 10
mw1
Ibiza - 11
mw1
Ibiza - 12
mw1
Ibiza - 13
mw1
Ibiza - 14
mw1
Ibiza - 15
mw1
Ibiza - 16
mw1
Ibiza - 17
mw1
Ibiza - 18
mw1
Ibiza - 19
mw1
Ibiza - 20
mw1
Ibiza - 21
mw1
Ibiza - 22
mw1
Ibiza - 25
mw1
Ibiza - 27
mw1
Ibiza - 28
mw1
Tkanina Alcala (L)
Alcala-03
mw1
Alcala-11
mw1
Alcala-14
mw1
Alcala-16
mw1
Alcala-21
mw1
Alcala-22
mw1
Alcala-23
mw1
Alcala-36
mw1
Alcala-37
mw1
Alcala-38
mw1
Alcala-39
mw1
Alcala-41
mw1
Alcala-42
mw1
Alcala-44
mw1
Alcala-45
mw1
Alcala-48
mw1
Alcala-50
mw1
Alcala-51
mw1
Alcala-52
mw1
Alcala-53
mw1
Alcala-54
mw1
Alcala-55
mw1
Alcala-60
mw1
Alcala-61
mw1
Alcala-62
mw1
Alcala-63
mw1
Alcala-64
mw1
Alcala-65
mw1
Alcala-66
mw1
Tkanina Bahama (L)
Bahama 1
mw1
Bahama 3
mw1
Bahama 6
mw1
Bahama 8
mw1
Bahama 9
mw1
Bahama 11
mw1
Bahama 12
mw1
Bahama 15
mw1
Bahama 16
mw1
Bahama 17
mw1
Bahama 19
mw1
Bahama 23
mw1
Bahama 24
mw1
Bahama 25
mw1
Bahama 30
mw1
Bahama 31
mw1
Bahama 32
mw1
Bahama 33
mw1
Bahama 34
mw1
Bahama 35
mw1
Bahama 36
mw1
Bahama 41
mw1
Bahama 42
mw1
Tkanina Afryka (L)
Afryka 02
mw1
Afryka 03
mw1
Afryka 04
mw1
Materiał wykonania tapicerowane
Wysokość sofy/loży 110 cm
Wysokość do siedziska 45 cm
Głębokość sofy/loży 70 cm
Głębokość siedziska 46,8 cm
Wysokość podstawy 10 cm

Rękojmia
Procedura rozpatrywania reklamacji

1. W przypadku gdy rzecz sprzedana ma wady fizyczne lub prawne (rękojmia) konsument może zastosować uprawnienia przewidziane w Kodeksie cywilnym. Konsument może skorzystać z tych uprawnień niezależnie od uprawnień przysługujących mu względem sprzedawcy a wynikających z przepisów ustawy o prawach konsumenta.

2. Strony wyłączają uprawnienia wynikające z rękojmi gdy kupującym jest przedsiębiorca. W takim przypadku przedsiębiorcy przysługują wyłącznie uprawnienia wynikające z gwarancji.

3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

4. Wada prawna ma miejsce wtedy, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

5. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.

6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, od dnia wydania rzeczy kupującemu. W przypadku sprzedaży rzeczy używanych strony ograniczają odpowiedzialność do jednego roku od dnia wydania rzeczy. Sprzedawca nie odpowiada jednak za wady, jeśli konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

7. W przypadku zgłoszenia roszczeń z tytułu rękojmi konsument:

a) może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny a w przypadku gdy wada jest istotna – o odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jednocześnie konsument zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę;

b) wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

8. Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla obu stron, uprawnienie konsumenta do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.

9. Konsument powinien niezwłocznie powiadomić sprzedawcę o zaistnieniu wady, określając dokładnie powstałą wadę oraz swoje żądanie w tym zakresie. Jeżeli konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

10. Konsument który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sklepu Internetowego przy ul. Śląskiej 88 w Katowicach. W przypadku gdyby koszt dostawy był wyższy niż 10 % ceny wadliwej rzeczy Klient skontaktuje się ze Sklepem w celu uzgodnienia konieczności i sposobu jej dostarczenia do siedziby Sklepu. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

11. Postanowienia ust. 10 stosuje się odpowiednio do zwrotu rzeczy w razie odstąpienia od umowy i wymiany rzeczy na wolną od wad.

12. Naprawa lub wymiana rzeczy na wolną od wad nastąpi niezwłocznie, w terminie wynikającym z możliwości faktycznych oraz stopnia skomplikowania naprawy lub dostępności wymienianej rzeczy.

 

Gwarancja

1. Niezależnie od uprawnień Konsumenta co do rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, Kupujący jest uprawniony do korzystania z gwarancji producenta. Wszystkie zakupione towary posiadają gwarancję Sprzedawcy. Warunki eksploatacji i użytkowania mebli dostarczane są wraz z towarem.

2. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym wyrobie.

3. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz wywołane innym czynnikiem zewnętrznym spowodowane przez użytkownika, a w szczególności uszkodzenia wynikłe na skutek:

a) niewłaściwego użytkowania wyrobu,

b) niezgodnego z instrukcją montażu i użytkowania,

c) naturalnego zużycia wyrobu,

d) mechanicznego uszkodzenia wyrobu,

e) samowolnych napraw,

f) przeróbek lub zmian konstrukcyjnych dokonanych przez podmiot inny niż Sprzedawca,

g) transportu,

h) przeładunku oraz niewłaściwego składowania.

4. Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 30 dni roboczych od daty przyjęcia reklamowanego produktu w punkcie sprzedaży.

5. Sprzedawca w ramach gwarancji zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy, a jeżeli jest ona niemożliwa – do nieopłatnej wymiany towaru wadliwego na towar wolny od wad w okresie gwarancyjnym w przypadku wystąpienia wad fizycznych, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep Internetowy zwróci nabywcy równowartość ceny towaru (odstąpienie od umowy) lub za zgodą Kupującego zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w Sklepie towary.

6. Po wykonaniu naprawy lub wymiany produkt zostanie wydany Kupującemu w miejscu oddania produktu do naprawy.

Dane techniczne loży
 
nazwa
typ
rozmiar
 
 
LA-DC-HELEN
pdf
6 MB